0
0
0

Брендування маркерної дошки: особливості процесу

Брендування маркерної дошки: особливості процесу

PR – напрям роботи компанії, що дозволяє формувати бажаний імідж та посилювати впізнаваність бренду серед аудиторії. Чим більше людей знатимуть про ваш продукт та його переваги, тим сильніші позиції компанії на ринку. Одним із інструментів просування торгової марки є брендування – розміщення рекламної інформації на поверхні транспорту, канцелярського приладдя, демонстраційного обладнання. Як виконується брендування маркерної дошки і кому воно буде корисним, розглянемо у цій статті.

Дошка сухостираюча магнітна: особливості конструкції та характеристики

Маркерна дошка входить до стандартного набору демонстраційного обладнання для класних кімнат, груп у дитячих садках та офісних конференц-залів. Від грифельної дошки її відрізняє не лише привабливіший зовнішній вигляд, а й просте використання. Панель у процесі виробництва покривається декількома шарами металополімерного складу, завдяки чому формується ідеально рівна гладка поверхня. Писати та малювати на ній дуже легко. Як правило, така дошка має яскраве біле покриття, яке забезпечує високий рівень контрастності. Розглянути текстові дані або графічні зображення можна навіть з відстані кількох метрів, що є актуальним для великих класів. Покриття антивідблиску робить використання дошки ще більш комфортним: навіть у сонячну погоду дошка не буде відсвічувати, і на ній можна розглянути інформацію під різним кутом.

Для посилення конструкції панель дошки оснащена алюмінієвою рамкою: профіль запобігає деформації та повідомляє додаткову стійкість до механічних ударів, пошкоджень. Кути закриті пластмасовими заглушками для мінімізації травм під час експлуатації. Комплектується дошка полицею для зберігання маркерів, губкою, спреєм-очисником.

У чому переваги маркерних дощок?

  1. Прості у догляді – стерти написане можна спеціальною губкою. На підлогу та одяг при цьому не сипеться крейдяний пил. Усунути застарілі забруднення можна за допомогою спрею, що очищає, який прибирає в'їлий пігмент.
  2. Багатофункціональна: на поверхні можна писати та малювати спеціальними маркерами, кріпити фото та малюнки магнітами.
  3. Персоналізація маркерної дошки – нанесення логотипу на поверхню. Прийом є актуальним для тих, хто часто проводить освітні заходи на виїзді, організовує мітинги з партнерами в офісі.

Докладніше про те, як наноситься логотип і чим хороша брендована канцелярія, – нижче.

Як виконується брендування дошки

Брендування – нанесення логотипу компанії на предмети. Що можна забрендувати? Логотип можуть наносити на транспортні засоби, оформляючи елементи кузова із зовнішнього боку у кольорах компанії. Високу ефективність демонструє нанесення нативної реклами на вітрини та стійки, канцелярське приладдя, а ще – демонстраційне обладнання, таке як маркерні та пробкові дошки, фліпчарти.

Для брендування своєї продукції виробники використовують методи лазерного шліфування, гравіювання, шовкографії. Персоналізація маркерних дощок виконується методом повнокольорового друку на загартоване скло з відмінними характеристиками міцності. Логотип покривають шаром білої ґрунтовки: так гарантується збереження зображення на поверхні.

У чому переваги брендування?

  1. Навіть коли дошка простоює без діла, зображений логотип ненав'язливо нагадуватиме присутнім про статус компанії.
  2. Логотип, адаптований до відтінку дошки, не заважає сприйняттю інформації.

Персоналізація – це інструмент для посилення бренду та позицій на ринку, яким можна користуватися і у сфері навчання, івентів. Її можна застосовувати навіть при виготовленні крейдової дошки та інших офісних аксесуарів.

Коментарі