0.00 грн
Зробити замовленняЗгідно з Законом України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів після здійснення покупки. Поверненню та обміну підлягають товари в належному стані (абсолютно цілі і неушкоджені), що відносяться до категорії стандартних позицій. А також товари в неналежному стані (пошкодження, завдані компанією-перевізником, виробничий брак). Нестандартні вироби, виготовлені за Вашим індивідуальним замовленням, ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (за винятком ушкоджень компанією-перевізником, або виробничого браку)!
Товари в належному стані:
-
не повинні мати слідів експлуатації, а також потертостей, відколів, вм'ятин і подряпин;
- мати цілісну, не пошкоджену упаковку, повну комплектацію і виробниче маркування;
- у Вас повинні зберегтися всі податкові накладні та рахунки, що підтверджують факт покупки в нашій компаніі.
- товар, який має відколи, вм'ятини, потертості, подряпини робочої поверхні і тильного боку, порушення конструкції виробу, його деформацію, а також інші явні механічні ушкодження. У такого товару, в першу чергу, буде порушена цілісність упаковки і явні пошкодження коробу!
Пошкодження вважаються виробничим браком, тільки в тому випадку, якщо цілісність упаковки не була порушена і вона не має абсолютно ніяких пошкоджень!
При отриманні нашої продукції від компанії-перевізника ОБОВ'ЯЗКОВО уважно огляньте товар, щоб він не мав пошкоджень, а цілісність упаковки не була порушена! Ні в якому разі НЕ ПІДПИСУЙТЕ документи про прийом товару до закінчення перевірки щодо пошкодження під час перевезення.
Якщо Ви виявили пошкодження товару або упаковки при кур'єрі НЕ ПІДПИСУЙТЕ документи! І відразу ж проінформуйте про те, що трапилося представників нашої компанії для якнайшвидшого вирішення ситуації і відшкодування збитків компанією-перевізником.
Ви можете зв'язатися з нашими фахівцями з відділу повернення написавши нам про проблему на електронну пошту tso.company@gmail.com або заповнивши спеціальну форму нижче. Тільки в разі дотримання всіх вищеописаних дій, ми зможемо вимагати від компанії-перевізника компенсації пошкоджень, які покриють усі збитки на виготовлення і доставку нового замовлення для Вас. У разі, якщо документи були підписані без огляду товару, а пізніше було виявлено пошкодження, або ж документи підписали при виявленні пошкоджень відразу при огляді, ми, на жаль, не зможемо допомогти Вам і довести вину компанії-перевізника і очікувати від неї компенсації збитків. Будьте, будь ласка, уважні!
Якщо Ви виявили пошкодження продукції або її упаковки під час доставки, і хочете повернути або обміняти таку продукцію, під час отримання НЕ ПІДПИСУЙТЕ документи про прийом. Таким чином, Ви відмовитеся від посилки, і перевізник поверне товар нашій компанії або відправить його на утилізацію, і компенсує завдані збитки.
Якщо Ви виявили виробничий брак, зв'яжіться з нашою компанією за допомогою форми повернення, і повідомте про проблему.
Якщо проблема потребує відшкодування компенсації, заміни товару на новий, або усунення виробничого браку даного товару, його необхідно буде відправити транспортною компанією до нас на виробництво. Доставка даного товару компанією-перевізником буде здійснюватися за наш рахунок. Якщо Ви перебуваєте в Харкові, ми самі можемо забрати такий товар, або здійснити його заміну за допомогою залучення свого перевізника. Ви також можете самостійно повернути його, або здійснити заміну, за попереднім узгодженням, за адресою: вул. Нетеченська 25-А, м Харків, 61010.
Заміна товару здійснюється в найкоротші терміни, але не займає більше 2-х робочих тижнів.
Повне повернення коштів по Вашому запиту також здійснюється в найкоротшістроки, але не займає більше 2-х робочих тижнів. Повернення коштів здійснюється на зазначену Вами банківську карту.
Ми хочемо, щоб Ви залишилися задоволені своїм замовленням, він приїхав до Вас в цілості й схоронності, і радував Вас кожен день!