0
0
0

Необхідність використання скляних перегородок для зонування офісу

Необхідність використання скляних перегородок для зонування офісу

Зонування простору в офісі – не просто данина тенденції, а власне інструмент для створення сприятливих умов, у яких хочеться працювати. Так, сучасні офіси все частіше облаштовуються за принципом open space: робочі місця та співробітників поділяють не гіпсові чи бетонні стіни окремих кабінетів, а прозорі, відносно невисокі перегородки. Плюсів такого рішення багато. Про те, як зонувати офісне приміщення та які конструкції для цього знадобляться, читайте нижче.

Пристрій офісу та принципи його зонування

Зонування приміщення офісними скляними перегородками дозволяє вирішити кілька завдань:

  • максимальне підвищення продуктивності праці працівників завдяки тому, що комфортабельність умов покращується;
  • представницька функція. Розміщення персоналу таким чином створює образ злагоджено працюючої та продуктивної команди, а це – перевага компанії в очах відвідувачів та гостей, партнерів, які потрапляють до приміщення.

Зонувати площу можна за різними схемами, але в основі такого поділу завжди лежить принцип облаштування двох компонентів – фронт-офісу та бек-офісу.

  1. Фронт-офіс - це частина офісного приміщення, куди входять зони з великою представницькою роллю. Як правило, саме ці ділянки доступні погляду відвідувачів та партнерів, тому на користь компанії та керівника облаштувати їх з комфортом та відповідно до понять естетики. Це такі приміщення, як кабінети директорського штату вищої та середньої ланки, приймальня, або ресепшен, конференц-зал (переговорна), зони очікування та відпочинку. У ході оформлення приміщень особливу увагу приділяють розробці та реалізації дизайну, підбору меблевих елементів (використовується продукція середнього та преміум класу), використовують корпоративні кольори та логотипи;
  2. Бек-офіс – ті зони офісу, які не бачать сторонні відвідувачі та партнери. Тут виконуються бізнес-процеси – здійснюються продажі та дзвінки, розробляються логістичні маршрути, виконує завдання IT-відділ, працює бухгалтерія чи фінансисти. Сюди також відносяться столові та кухні та зони відпочинку для співробітників.

Як облаштувати стратегічно важливі зони офісного приміщення читайте нижче.

Хол

Відвідувач насамперед потрапляє у приймальню, тому оформленню та обстановці приміщення варто приділити велику увагу. Потрібно розташувати комфортні м'які меблі та столики. Тут же, в холі, може розміщуватися зона очікування відвідувачів, тому подбайте про те, щоб відвідувачі могли ознайомитися з рекламними матеріалами про вашу компанію.

Переговорна

Приміщення для проведення презентацій, нарад. Щоб створити оптимальні для обміну інформацією умови, розташуйте в кімнаті довгий стіл зі зручними кріслами, а також демонстраційне обладнання – проектор, маркерну дошку або фліпчарт.

Робочий простір співробітників

Вдалою альтернативою ізольованим кабінетам для відділів співробітників стануть перегородки для офісу на замовлення. З їхньою допомогою ви організуєте відкритий простір, у якому зручно працювати, комунікувати, зберігаючи продуктивність.

Що таке мобільні перегородки для офісу

Розділити приміщення допоможуть мобільні перегородки для зонування офісу. Це світлопрозорі конструкції зі скла розстібного або розсувного типу. Вироби йдуть у комплекті з кріпленням та відрізняються високим ступенем звукоізоляції. Облаштування робочого простору з такими конструкціями дозволяє урізноманітнити інтер'єр та гнучко змінювати планування за потреби.

Виготовленням скляних перегородок для офісу займається фабрика ТСО. У нашому каталозі ви знайдете продукцію для зонування офісу.

Коментарі